دانستنی ها

سرویس و نگهداری آسانسورهای هیدرولیکی

سرویس و نگهداری آسانسورهای هیدرولیکی

 سرویس و نگهداری آسانسورهای هیدرولیکی

سرویس و نگهداری آسانسورهای هیدرولیکی یکی از مهم ترین بخش های ایمنی ساختمان میباشد که در صورت عدم سرویس و نگهداری صحیح آسانسور میتواند باعث آسیب جدی جانی و مالی شود .

آسانسور هیدرولیک پارس معتبرترین مرکز تعمیرات آسانسور دردماوند و متخصص سرویس و نگهداری آسانسورهای هیدرولیکی می باشد.

چگونه میتواند از مشکلات جک هیدرولیک ، شیرهای هیدرولیک ، پمپ و موتور هیدرولیک و نرم افزار و سخت افزار های آن بتواند سر دربیاورد چه برسد رفع عیب کند و سرویس های تخصصی اجزا و قطعات را بلد باشد .
در سرویس و نگهداری آسانسور در دماوند نیاز است به صورت دوره ای تخصصی که در در سایت ما قسمت های اصلی آن به صورت خلاصه بیان شده است مورد بررسی و انجام شود تا از بروز حوادث مالی و جانی جلوگیری شود .

چون آسانسور هیدرولیک همانند آسانسور کششی فقط یک موتور محرکه ندارد بلکه موتور ، پمپ ، سلنویید ، پروپشنال ولو ، بال ولو ، شات ولو ، آکومولاتور ، سایلنسر ، بلوک کنترل ولو ، پرشرسوییچ ، هیت اویل ، هیت ولو و مهم ترین بخش چک کردن اجزا و قطعات جک هیدرولیک و روغن آن میباشد ، که یک سرویسکار معمولی نمیتواند این موارد را مورد بررسی قرار دهد.

سخن آخر و خلاصه کار آسانسور یک امر تخصصی است و برای جلوگیری از حوادث جانی ، مالی حتما مورد نیاز است تا آسانسور منزل یا محیط کار توسط تیم تخصصی سرویس و نگهداری شود .

تعمیرات آسانسور هیدرولیکی و سرویس و نگهداری آسانسورهای هیدرولیکی

 تعمیرات آسانسور هیدرولیکی: در سیستم های هیدرولیک در صورت بروز عیب خیلی مهم است موضوع درست تشخیص داده شود به دلیل اینکه سیستم های هیدرولیکی متشکل از یک زنجیره به جهت تولید و انتقال نیرو میباشد.

در صورت بروز عیب در هرکدام از اجزا این زنجیره مابقی اجزا و قطعات نیر دچار مشکل شده و کار را مختل مینماید پس به جهت رفع عیب مهم است بدانیم کدام قسمت دچار عیب شده است در صورت عدم تشخیص صحیح مابقی اجزا را نیز خراب تر خواهیم کرد و به موازات افزایش هزینه برای دستگاه هیدرولیکی خواهد داشت .
تعمیرات تخصصی آسانسورهای هیدرولیکی  و سرویس و نگهداری آسانسورهای هیدرولیکی از حساسیت بالایی برخوردار است ، به دلیل عدم وجود قطعات به دلیل تحریم ها و گرانی بیش از حد قطعات پس باید دقت لازمه یه جهت تشخیص عیب داشته باشیم چون در صورت آسیب ، قطعه جایگزین موجود نمیباشد ، پس بهتر است کار را به کاردان سپرد .

آسانسور های بالابر یا ماشین بر برای چه کارهایی هستند؟

آسانسورهای هیدرولیکی برای حمل اجسام سنگین بهترین گزینه میباشد به دلیل وجود جکهای هیدرولیکی ، دلیل پیدایش علم هیدرولیک حمل بارهای سنگین بوده است .

سیستم های هیدرولیکی از نظر توانایی و قدرت نسبت به بقیه تجهیزات مکانیکی دارای قابلیت های بیشتری بوده به همین جهت آسانسورهای هیدرولیکی توانایی و قابلیت های بیشتری نسبت به آسانسور های کششی در حمل اجسام سنگین را دارا میباشد و شرایط ایمن تری را به موازات برای حمل اجسام فراهم خواهند کرد.

 سرویس و نگهداری آسانسورهای هیدرولیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *